De ce nu avem şi nu vom avea drumuri în România
4 participanți
INCREDIBIL DE ATRACTIV :: ZI DE ZI IN ACTUALITATE :: POLITICA INTERNA SI EXTERNA. POLITICIENI. ROMANIA SI UE
Pagina 1 din 1
De ce nu avem şi nu vom avea drumuri în România
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
Cea mai mare familie din România poartă denumirea de cod: CNADNR - CARACATIŢA CNADNR
400 de angajaţi legaţi strâns de relaţii de rudenie sau de afaceri,
unii dintre ei ocupându-se de-o viaţă de distribuirea de bani publici, proiectarea, avizarea şi construirea de drumuri.
Declaraţiile de avere ale salariaţilor de la Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România
scot la iveală nenumărate nereguli, precum şi foarte multe legături de familie între angajaţi.
citeşte articolul, că merită!
Cea mai mare familie din România poartă denumirea de cod: CNADNR - CARACATIŢA CNADNR
400 de angajaţi legaţi strâns de relaţii de rudenie sau de afaceri,
unii dintre ei ocupându-se de-o viaţă de distribuirea de bani publici, proiectarea, avizarea şi construirea de drumuri.
Declaraţiile de avere ale salariaţilor de la Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România
scot la iveală nenumărate nereguli, precum şi foarte multe legături de familie între angajaţi.
citeşte articolul, că merită!
aurora- Mesaje : 7463
Data de inscriere : 02/01/2010
Localizare : RO, Hunedoara
Re: De ce nu avem şi nu vom avea drumuri în România
Şi credeţi că vor păţi ceva? Că doar nu sunt singurii care şi-au completat declaraţiile de avere la mişto.Şi nici singurii cu toate rubedeniile adunate la un loc.
Sincer,chiar vă mai miră chestiile astea?
Sincer,chiar vă mai miră chestiile astea?
little light- Mesaje : 6950
Data de inscriere : 02/01/2010
Varsta : 45
Localizare : Bucuresti
Re: De ce nu avem şi nu vom avea drumuri în România
Declaraţiile de avere nu sunt completate la mişto, pentru că vine Agenţia Naţională de Integritate şi îi trimite la parchet pentru fals în declaraţii, când se descoperă.
În schimb, averile sunt pe firme. Casele, maşinile etc. Administratori ai firmelor sunt diverşi, iar băieţii deştepţi sunt doar asociaţi, iar asta nu este interzis de lege. Apare conflictul de interese, ai să zici. Dar, aşa după cum ai zis, nu ne mai miră nimic...
În schimb, averile sunt pe firme. Casele, maşinile etc. Administratori ai firmelor sunt diverşi, iar băieţii deştepţi sunt doar asociaţi, iar asta nu este interzis de lege. Apare conflictul de interese, ai să zici. Dar, aşa după cum ai zis, nu ne mai miră nimic...
another- Mesaje : 5532
Data de inscriere : 02/01/2010
Varsta : 59
Localizare : Undeva în Valahia!
Re: De ce nu avem şi nu vom avea drumuri în România
Există întotdeauna moduri de acoperire a fraudelor,a înşelăciunilor,a îmbogăţirii prin mijloace necinstite. Şi mereu vor apărea altele şi altele...
Nimeni n-ar avea poate curajul de a comite o infracţiune de genul ăsta dacă nu şi-ar lua dinainte toate mijloacele de precauţie. Poate să aibă duşmani mai sus-puşi decât ei care să-i poată băga la apă...că altfel or s-o ducă mult şi bine în acest stil.
Nimeni n-ar avea poate curajul de a comite o infracţiune de genul ăsta dacă nu şi-ar lua dinainte toate mijloacele de precauţie. Poate să aibă duşmani mai sus-puşi decât ei care să-i poată băga la apă...că altfel or s-o ducă mult şi bine în acest stil.
little light- Mesaje : 6950
Data de inscriere : 02/01/2010
Varsta : 45
Localizare : Bucuresti
Re: De ce nu avem şi nu vom avea drumuri în România
De ce nu se face si la stat ca la firmele particulare,
ca la bancile straine, care nu accepta sa se angajeze
rude de gradul 1 si 2 in acelasi loc de munca?
ca la bancile straine, care nu accepta sa se angajeze
rude de gradul 1 si 2 in acelasi loc de munca?
aurora- Mesaje : 7463
Data de inscriere : 02/01/2010
Localizare : RO, Hunedoara
Re: De ce nu avem şi nu vom avea drumuri în România
Pentru că în sistemul de drept românesc, asta ar însemna o îngrădire a dreptului constituţional la muncă.aurora a scris:De ce nu se face si la stat ca la firmele particulare,
ca la bancile straine, care nu accepta sa se angajeze
rude de gradul 1 si 2 in acelasi loc de munca?
Rudele de gradul al doilea sunt verişorii primari.
Rudele de gradul întâi sunt copiii faţă de părinţi şi invers.
Soţii nu sunt rude între ei.
another- Mesaje : 5532
Data de inscriere : 02/01/2010
Varsta : 59
Localizare : Undeva în Valahia!
Re: De ce nu avem şi nu vom avea drumuri în România
Chiar nu mai avem nici un viitor, noi ca naţie?
Să nu mai avem nici o speranţă?
Am ajuns la întrebările de acum 20 de ani!
Să nu mai avem nici o speranţă?
Am ajuns la întrebările de acum 20 de ani!
aurora- Mesaje : 7463
Data de inscriere : 02/01/2010
Localizare : RO, Hunedoara
Re: De ce nu avem şi nu vom avea drumuri în România
aurora a scris:Chiar nu mai avem nici un viitor, noi ca naţie?
Să nu mai avem nici o speranţă?
Am ajuns la întrebările de acum 20 de ani!
Ciclul se pastreaza... nu mai bine mai punem de-o Revolutie ? Am spus REVOLUTIE si nu "lovitura de palat" !
Re: De ce nu avem şi nu vom avea drumuri în România
Partea proastă este că suntem fifty-fifty ca opinii politice, ba chiar mai rău!
Prea a început toată lumea să îşi vadă doar de propriul interes,
"să se descurce" care cum şi pe unde poate,
începem şi să ne temem să vorbim, sau dacă spui "altfel" să te aştepţi să ţi se dea în cap!
sau să vină DNA-ul, sau GARDA, sau poliţia, sau muţafirii...
suntem ameninţaţi să fim iar ca înainte de 1989 şi încă mai rău decât atunci...
Prea a început toată lumea să îşi vadă doar de propriul interes,
"să se descurce" care cum şi pe unde poate,
începem şi să ne temem să vorbim, sau dacă spui "altfel" să te aştepţi să ţi se dea în cap!
sau să vină DNA-ul, sau GARDA, sau poliţia, sau muţafirii...
suntem ameninţaţi să fim iar ca înainte de 1989 şi încă mai rău decât atunci...
aurora- Mesaje : 7463
Data de inscriere : 02/01/2010
Localizare : RO, Hunedoara
aurora- Mesaje : 7463
Data de inscriere : 02/01/2010
Localizare : RO, Hunedoara
Re: De ce nu avem şi nu vom avea drumuri în România
Ce ar mai fi de comentat? Chiar nu mai avem negociatori în România?
Muntenegru, ţară care nu e membră UE, are soluţii pentru concesiunea unei autostrăzi de trei ori mai lungă decât Comarnic-Braşov.
Şi chiar la un preţ mult mai mic.
Se împlineşte zicerea lui Băsescu, încă de pe când era secretar de stat la transporturi, că România nu are nevoie de autostrăzi.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
Muntenegru, ţară care nu e membră UE, are soluţii pentru concesiunea unei autostrăzi de trei ori mai lungă decât Comarnic-Braşov.
Şi chiar la un preţ mult mai mic.
Se împlineşte zicerea lui Băsescu, încă de pe când era secretar de stat la transporturi, că România nu are nevoie de autostrăzi.
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
[Trebuie sa fiti înscris şi conectat pentru a vedea această imagine]
aurora- Mesaje : 7463
Data de inscriere : 02/01/2010
Localizare : RO, Hunedoara
Re: De ce nu avem şi nu vom avea drumuri în România
N-avem drumuri? Nu-i bai... hai sa facem [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
Premierul Emil Boc a anunţat că mâine va fi înfiinţat un grup interministerial
care să elaboreze strategia României privind fabricarea automobilului electric.
Astfel, de la „o idee năstruşnică”, automobilul verde va deveni un un avantaj real pentru protecţia mediului, a declarat Boc,
în cadrul conferinţei Mediafax Talks about Auto Industry, informează agenţia de presă.
Grupul interministerial va fi constituit mâine, în cadrul şedinţei Guvernului.
„Aşa cum cu zeci de ani în urmă, dar nu cu foarte mulţi, când apărea primul computer care nu încăpea într-o jumătate din sala aceasta
şi astăzi discutăm de laptopuri şi de calculatoare în miniatură, sunt convins că şi aici tehnologia va evolua în câţiva ani buni,
iar automobilul electric nu va fi doar o idee năstruşnică, va fi un lucru real, impus atât de nevoile vieţii de zi cu zi,
cât şi de resursele planetei şi nu în ultimul rând de protecţia mediului”, a precizat Emil Boc.
Şeful Cabinetului a mai spus că, prin utilizarea automobilelor electrice, se va reduce dependenţa de combustibilii fosili.
De asemenea, chiar dacă la început preţul acestui tip de autovehicule va fi mai mare, în timp automobilele verzi vor deveni accesibile.
Considerat un model foarte accesibil, din punctul de vedere al preţului,
noul SUV Dacia Duster l-a cucerit şi pe premierul Emil Boc.
Asemeni preşedintelui Traian Băsescu, care a devenit proprietarul unui Duster roşu,
Boc a spus că, atunci când îşi va schimba maşina, îşi va cumpăra un SUV Duster.
Rablele, înlocuite de maşini produse în România
Guvernul va continua să susţină industria auto şi anul acesta, prin continuarea programului „Rabla”
şi prin acordarea de garanţii guvernamentale şi ajutoare de stat constructorilor locali, a mai spus Emil Boc.
Potrivit premierului, jumătate din cele 12.300 de maşini noi achiziţionate prin programul „Rabla” au fost produse în România.
Proprietarii persoane fizice au casat 103.000 de rable prin programul de înnoire a parcului auto,
în vreme ce firmele au ridicat aproximativ 400 de tichete valorice.
Mâine, Guvernul va decide suplimentarea fondurilor alocae programului „Rabla”,
astfel încât să poată fi eliberate alte 50.000 de vouchere.
La jumătatea lunii martie, Executivul a mai suplimentat bugetul alocat programului „Rabla” cu 190 milioane lei,
pentru achiziţionarea unui număr suplimentar de 50.000 vouchere utilizate la casarea maşinilor uzate.
Premierul Emil Boc a anunţat că mâine va fi înfiinţat un grup interministerial
care să elaboreze strategia României privind fabricarea automobilului electric.
Astfel, de la „o idee năstruşnică”, automobilul verde va deveni un un avantaj real pentru protecţia mediului, a declarat Boc,
în cadrul conferinţei Mediafax Talks about Auto Industry, informează agenţia de presă.
Grupul interministerial va fi constituit mâine, în cadrul şedinţei Guvernului.
„Aşa cum cu zeci de ani în urmă, dar nu cu foarte mulţi, când apărea primul computer care nu încăpea într-o jumătate din sala aceasta
şi astăzi discutăm de laptopuri şi de calculatoare în miniatură, sunt convins că şi aici tehnologia va evolua în câţiva ani buni,
iar automobilul electric nu va fi doar o idee năstruşnică, va fi un lucru real, impus atât de nevoile vieţii de zi cu zi,
cât şi de resursele planetei şi nu în ultimul rând de protecţia mediului”, a precizat Emil Boc.
Şeful Cabinetului a mai spus că, prin utilizarea automobilelor electrice, se va reduce dependenţa de combustibilii fosili.
De asemenea, chiar dacă la început preţul acestui tip de autovehicule va fi mai mare, în timp automobilele verzi vor deveni accesibile.
Considerat un model foarte accesibil, din punctul de vedere al preţului,
noul SUV Dacia Duster l-a cucerit şi pe premierul Emil Boc.
Asemeni preşedintelui Traian Băsescu, care a devenit proprietarul unui Duster roşu,
Boc a spus că, atunci când îşi va schimba maşina, îşi va cumpăra un SUV Duster.
Rablele, înlocuite de maşini produse în România
Guvernul va continua să susţină industria auto şi anul acesta, prin continuarea programului „Rabla”
şi prin acordarea de garanţii guvernamentale şi ajutoare de stat constructorilor locali, a mai spus Emil Boc.
Potrivit premierului, jumătate din cele 12.300 de maşini noi achiziţionate prin programul „Rabla” au fost produse în România.
Proprietarii persoane fizice au casat 103.000 de rable prin programul de înnoire a parcului auto,
în vreme ce firmele au ridicat aproximativ 400 de tichete valorice.
Mâine, Guvernul va decide suplimentarea fondurilor alocae programului „Rabla”,
astfel încât să poată fi eliberate alte 50.000 de vouchere.
La jumătatea lunii martie, Executivul a mai suplimentat bugetul alocat programului „Rabla” cu 190 milioane lei,
pentru achiziţionarea unui număr suplimentar de 50.000 vouchere utilizate la casarea maşinilor uzate.
aurora- Mesaje : 7463
Data de inscriere : 02/01/2010
Localizare : RO, Hunedoara
INCREDIBIL DE ATRACTIV :: ZI DE ZI IN ACTUALITATE :: POLITICA INTERNA SI EXTERNA. POLITICIENI. ROMANIA SI UE
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|